środa, 12 września 2012

Zmiany, zmiany....znów :)

Otóż jak idzie zauważyć, dużo się zmieniło. A to raczej planowane nie było :) Witam starych jak i tych nowych czytelników mojego starego, ale zarazem nowego bloga!!
 Całkiem przypadkowo wpadłam na ten pomysł czytając trochę o blogach, ustawieniach i innych pierdółkach. Zdecydowałam się, na eksport wszystkich notek z WordPress właśnie tu. Trochę zadecydowało to nieobeznanie się z tamtym blogiem, ale na szczęście ktoś bardzo mądry wymyślił przemieszczanie informacji z jednej, na drugą! Podziękowania należą się też mojej koleżance, która poprosiła mnie o zmianę tła na starym blogu. Tak się zdenerwowałam, że nie pamiętam jak to zrobić, że zachciało mi się stworzyć nowy blog. Tak oto jestem tu i jest mi dobrze, mam nadzieję, że już na stało i dwa dni dłużej :) Blog oczywiście nadal jest w budowie i dużo będzie się z biegiem czasu zmieniać, aż naprawdę mi się znudzi, a raczej spodoba :D
 Blog oczywiście nie zmienia przeznaczenia, bo będę dalej rzadko pisać, wstawiać dużą ilość zdjęć, które akurat były robione w dzień lub przeddzień czegoś tam. Pojawi się masa błędów, ale co tam, szybko piszę i nie mam czasu sprawdzać. Tak po trochu napisałam coś od siebie, a teraz wstawię siebie...a co tam!


Miłego oglądania, komentowania i czytania! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz