środa, 2 listopada 2011

no to ruszamy..

Dziś jest jeden z tym niewielu dni, od niedawna, kiedy byłam tak daleko od domu i na tak długo, bo na praktycznie na większość dnia. Kiedyś tak było jak chodziło się do szkoły, czy na praktyki.
Otóż jutro wyruszam na zakupy, potem nocka u ciotki, a następnie przed 10 wyjazd do Gdańska, gdzie potem w kierunku Grudziądza :) Telefony naładowane, muzyka zgrana, spakowana i mam nadzieję, że niczego nie zapomnę!  Liczę na bardzo udany weekend <3 Kolejna notka będzie zapewne dopiero jak wrócę, więc dziś wyjątkowo teledysk, pozwólcie, że zacytuję "Grajki z kraju gdzie gówno przymarza do dupy zanim całe wylezie, a Lauri jest chudszy ode mnie , i wygląda jak by wczoraj wyszedł z KL Auschwitz. I wrony mu uwiły gniazdo na głowie, niedługo zamiast piór bedzie jajka miał."  - Dla Bartka, oczywiście! <3






3 komentarze:

  1. Ooooo mój jeden z ulubionych klipów TR... Ahhh
    Życzę miłej wyprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki tej piosence, a dokładnie teledysku z krukami ich słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezusie nazareński, po tych słowach, Bartka padłam :D.
    In The Shadows <3.

    OdpowiedzUsuń