piątek, 28 października 2011

Aki

Więc co się będę dużo rozpisywać, bo brak czasu, a przede wszystkim i tak tego nie przeczyta...albo....e tam.

Happy Birthday Aki! 


Dziś wieczorem, bądź jutro będzie notka o moim Bartku :) Jak powiedział, iż mogę pisać wszystko, to spróbuje wszystko dokładnie opisać, opowiedzieć, przedstawić! A tak trochę się rozpisując, dziś nie miałam dziś zaglądać na facebooka, ale jednak się nie udało, pokój mam praktycznie urządzony od nowa, dziś wieczorem wypada do mnie znajoma pogadać, w środę kolejna, w piątek jadę do Bartka <3 Ach! A teraz łapcie zdjęcia!


> aktualny Aki w Stockholmie


>a teraz coś, co powaliło mnie z nóg! :P
  



 draws by. Natalya NoFear

8 komentarzy:

  1. Jejku jakie czadowe fotasy XD

    OdpowiedzUsuń
  2. buhaha, musiałam to dodać jak tylko je zobaczyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Aki już taki stary heh :DD ale bywa starość nie radość :))
    co do fotek to megaa fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no Lauri w sukience wymiata, a to o koncercie trzeba im wysłać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to było wysłane! jedna z fanek wysyłała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko, ciekawa jestem, czy jakos zareagują... I dzieki za dodanie do linków mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nareszcie obcykałam jak się to dodaje - dzięki wielkie :D Myślę, że już je widzieli, bo jedna z fanek je dodawała ^^ nawet zarzuciłam na dole zdjęc, kogo to prace :)

    OdpowiedzUsuń