wtorek, 25 października 2011

coś o sztuce..

No właśnie, w końcu coś o moim ulubionym temacie. Łatwo się domyśleć, oczywiście mowa o tych co mnie znają, że gustuje w różnych sztukach. Dobra, nie będę owijać w bawełnę, po prostu chodzi o sztukę tatuażu.
Osobiście spotkałam się z tą sztuką jako małe dziecko, bardzo zainteresowałam się tymi rysunkami na skórze. Bardzo kolorowe, niekiedy naprawdę niezrozumiałe wzory, wręcz bajeczne. Osobiście obecnie gustuje w czarno-szarych, albo zupełne w pastelowych, praktycznie neonowych kolorach. Osobiście, dla mnie wzór powinien mieć znaczenie dla osoby, która chce go posiadać, bo jak wiecie, tego już się nie da zmyć!! Tatuaż ma wtedy większe znaczenie, jesteśmy do niego bardziej przywiązani i nie żałujemy go po kilku miesiącach. Nie ma nic piękniejszego, jak uwiecznienie sobie imienia dziecka, portretu. Kiedyś tatuaże miały znaczenie rytualne. wojownicy je robili, myśląc, że chronią ich przed ranami, były kultami religijnymi. Przez dłuższy czas w Ameryce i Europie sztuka tatuażu pozostawała tematem tabu, gdyż było to czymś zakazanym, przeznaczonym środowiskom przestępczym i więziennym. Tatuaż powinien być wykonywany w sterylnych warunkach, bo jak wiadomo, polega on na  wprowadzeniu barwnika pod skórę, za pomocą igły, oczywiście specjalnej. W Polsce tatuaże są przeznaczone jedynie dla osób pełnoletnich. Żeby nie wyszło, iż się chwalę, ale złamałam trochę "prawo" i pokazałam jaka jestem rebel w wieku 16 lat robiąc sobie dziarę:






 Kontynuując tematykę tatuażu, polecam wszystkim, którzy mieszkają w okolicach Gdańska, ale i też w całej Polsce coroczną imprezę Gdańsk Tattoo Konwent! Impreza organizowana jest na Stoczni Gdańskiej od 2009roku i powolutku dogania ogólnopolski Tattoo Festival w Łodzi ! W przyszłym roku, zapraszam na stocznię 28-29lipca! Jak na razie na oficjalnej stronie podano, iż w 2012 roku na tejże imprezie zagrają: Blade Loki, Bulbulators i Street Chaos - reszta będzie podawana z miesiąca na miesiąc. Zaznaczcie sobie w kalendarzu, a teraz dodam zdjęcie plakatu z tego roku i ulotki, jakie się dostało, przy otrzymywaniu bransoletki, umożliwiającą wejście:


> tegoroczny plakat:


> ulotka - przód:



> pokazy, koncerty i kilka reklam ;)



>mały plan imprezy i rozstawienie stanowisk tatuatorów, sklepików itp. z legendą:



>bransoletka na rękę, czyli wejściówka. Ta akurat z kolorem, która obowiązuje na dwa dni:


8 komentarzy:

  1. Nonono kochana... Widzę, że podzielamy te same zainteresowania... (ALE ciii bo mama nie wie)
    Całkowicie podzielam twoje zdanie, a tatoo bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nonono kochana... Widzę, że podzielamy te same zainteresowania... (ALE ciii bo mam nie wie)
    Całkowicie podzielam twoje zdanie, a tatoo bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, sztuka tatuażu to jest naprawdę to! Szkoda, że dla starszego pokolenia tatuaże to kryminał, bądź niewyżyci marynarze.. Tak w ogóle u mnie rodzinka nie wie, że mam tatuaż, więc też ciiii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie intrygi tuu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest pokój zwierzeń, Sylwku! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to bądźmy na wzajem ciii... Ja może też sobie kiedys cos zrobię i mam nawet pare pomysłów... Rzeczywiście bywa, że starsi okropnie to potepiają.. jak oglądałam na LAink, to oczywiście od razu komentarze "jak możesz to oglądać" itp...

    OdpowiedzUsuń
  7. mi na szczęście nikt nie komentuje, co oglądam, ale raczej jeszcze długo się nie dowiedzą o mojej dziarce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. [...] ważnych dla mnie. Zacznę od tego, iż do Gdańsk Tattoo Konwentu pozostały 142 dni. Jak pisałam TU jest to festiwal poświęcony sztuce tatuażu, połączony z dobrymi koncertami i innymi [...]

    OdpowiedzUsuń