czwartek, 27 października 2011

dwie rzeczy

Na samym początku chciałam dodać, że nieźle oceniacie moje wpisy! Jak na nowy blog jest naprawdę całkiem nieźle! Jesteście najlepsi :D
Otóż dziś piszę bo zdarzyły się dziś dosłownie dwie rzeczy. Znaczy się jedna dziś, a druga jutro, ale całkowicie nie myślałam o tym i przyznam się szczerze, że jakbym nie spojrzała w kalendarz to na pewno nie zrobiłabym tego jutro i na pewno bym nie wiedziała. Jutro obiecałam sobie, że oleję facebook, bo szczerze robi się z tego taka druga "nasza-klasa" tyle, że ogólnoświatowa.  Ale wracając do rzeczy. Jako iż kot w nocy nie dał mi spać, byłam obudzona kilka razy to przez zrzucony piórnik, to przez wazon z kwiatami, a gdzieś jeszcze kot wskoczył mi na głowę. Rano się zdenerwowałam i kotem wylądował za drzwiami pokoju i zapewne poszła broić w pokojach na dole. Dziś ogólny spokój w domu, co mnie trochę dziwi, ale dać się człowiekowi wygadać, to najlepsze co może być do wystawienia białej flagi. Otóż wstałam dosłownie po 11, ale przedtem byłam obudzona. Przez to oczywiście dorobiłam się bólu głowy, bo nienawidzę długo leżeć i gapić się w telewizor. Z resztą i tak jestem nadal zmęczona tym siedzeniu na tyłku. Sprawdzałam co chwilę stan zamówionej gry, no i dopiero po południu odebrali przelaną kasę. Mam tylko nadzieję, że przyjdzie na czas..  Dzień szybko minął i stwierdziłam, że chce przemeblować pokój. Przeniosłam trochę biurko, szafę tez trochę odsunęłam. Ogólnie jest tak samo, ale układ pokoju radykalnie się zmienił. Zobaczymy na jak długo, znając moje możliwości.  Przechodząc powolutku do drugiej rzeczy, o której rozpisze się jutro, to urodziny Akiego! Łii! ^^
 Aki Hakala - obecny perkusista The Rasmus jutro skończy 32 lata! Staruszku! :D

>AKI!



4 komentarze:

  1. Dobrze że moich urodzinach pamiętasz tak dobrze jak o urodzinach Akiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhh "staruszku"... Nie przesadzajmy 32 to nie tak dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi, ale to było tak "pieszczotliwie" napisane :P

    OdpowiedzUsuń